الكوالا Posted April 11, 2008 Report Posted April 11, 2008 مرحبا شفت الاعلاان انه بحطونه عى القناة مرة ثانية لمحته شفت الجمعه شكله بكرا في حد عنده علم .؟؟ متى والساعه جم ؟؟ وشكرا
أسير الذكريات Posted April 11, 2008 Report Posted April 11, 2008 اليوم ساعة : 3 و ربع أو نص مو متأكد لكن الاكيد ساعة 3
@شرشبيل@ Posted April 11, 2008 Report Posted April 11, 2008 والله ... عيل خلني ألأحق على روحي واجوفه ،، يسلموووو ع الاعلان،،
ص صفوى Posted May 18, 2008 Report Posted May 18, 2008 تقدرون تحملونه من هنااااا http://3almaljwalat.yoo7.com/montada-f13/topic-t1613.htm
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now